Tricpoter

Ludodg

Member
Hellookes,

heb ondertussen ook een Tricopter gebouwd, gebaseerd op de plannen van de Maker Trainer Tricopter.
Ben gestart met een Flip 1.5 FC maar ondertussen geswitched naar een KK 2.1.5.

De build ging vlot, het crashen ook ...
en ik ben nu ondertussen al enkele herstellingen en verbeteringen aan het ontwerp verder. Ik probeer nu de FC stabiel te tunen ... ben dus erg verdiept momenteel in PID-settings ...
De Tri vliegt nu bijna stabiel, al ben ik er nog niet helemaal ... ik heb gewoon nog veel training nodig om zelf te leren vliegen.

Dus van geen-vlieg-ervaring, rechtstreeks naar bouw én leren vliegen ..
Al veel geleerd :) en dat is het grote voordeel aan deze weg met steile leercurve.
 

Ludodg

Member
This is the Belgian thread is,'t it?
I wrote something in Dutch, one of the three official languages in Belgium.

I did not think that we were supposed of obliged to write in English here, ... Or are we?
 

Craftydan

Hostage Taker of Quads
Staff member
Moderator
Mentor
Ludodg,

Feel free to speak the language you choose -- especially in the regional sections -- but abieex has a point. If you're seeking to be understood by a wider audience, it's better to speak in a more common tongue. Since you're reporting your progress, that doesn't quite apply to this post, but if you need a hand, you'll get more responses from an English post . . . no huge surprise there, I bet ;)

All that being said . . . congrats on your rebuild, and keep her airborne :)
 

CrashRecovery

I'm a care bear...Really?
Mentor
With that goes along with people just use the recent posts and don't look where they are posted. Congrats on the flights