Barcelona

Parramon

Active member
Wow what a beautiful build! Nice job :D

Also, the thread caught my eye because it was simply titled "Barcelona", and my family and I will be flying there next week on our way to a cruise. Cheers!
Sorry for my english. Before I forget it, I hope you enjoy your travel also.
 

Perello

New member
Tens que veure amb algun Parramon que volava vol circular a Montjuich?

Jo volo avions de flite test a la vora de cerdanyola
 

Parramon

Active member
Tens que veure amb algun Parramon que volava vol circular a Montjuich?

Jo volo avions de flite test a la vora de cerdanyola
Bon dia Perello:
No he estat mai encara a Montjuich. Em vaig fer soci fa unes setmanes i miro d´apendre a volar al camp de vol de Moncada/Ripollet.
M' agrada molt la filosofia d' aquest nois de FT. Apart de refer l´Sporstster amb motor" radial" estic pensant amb fer altres models.
Com ja vaig dir en altres post ara nomes tinc que apendre a volar o trobar un pilot.
Salut i fins aviat.
 

Perello

New member
Perfecte! Amb el meu fill anem a la vora de la pista del RACBSA a ripollet per aprendre a volar amb un Tiny Trainer.

Que sapigues que portes el cognom de una llegenda del aeromodelisme !
 

Parramon

Active member
Perfecte! Amb el meu fill anem a la vora de la pista del RACBSA a ripollet per aprendre a volar amb un Tiny Trainer.

Que sapigues que portes el cognom de una llegenda del aeromodelisme !
Hola altre cop:
Es genial que el teu fill vulgui apendre. Avui dia amb la Play i els jocs amb linea semblava que tot aixo ja no tenia interes per els nens. Crec que la manera d' enfocar aquest hobby, dels nois de FT, pot donar un tomb a la situacio.
Jo volia apendre amb un model tipus Simple Cub o similar pro a la botiga nomes quedaven jets i l' Sportster que finalment vaig comprar.
Obviament no es el millor avio per apendre i un dia a RC Tecnic vaig veure un Sky surfer, de suro blanc, be de preu i estic aprenent amb ell.
No tenia ni idea que ningu amb el meu cognom fos conegut en el mon del aeromodelisme. Espero que aixo m'il.lumini una mica a l'hora de volar.
Salut i fins ben aviat.
 

Perello

New member
Per cert, nosaltres hem començat a fer els models a partir dels planells publicats per Sponz i fent tall laser. El cartro ploma que venen a servei estacio es el mateix que el de flite test.
 

Parramon

Active member
Per cert, nosaltres hem començat a fer els models a partir dels planells publicats per Sponz i fent tall laser. El cartro ploma que venen a servei estacio es el mateix que el de flite test.
En aquest moment estic fent una versio del Sportster amb "motor radial" per que s'asembli mes a un Mosca i estic fent servir el cartro del Sevei Estacio, pro ves amb compte a aquest no li senta be l´aigua.
Fare un cop d'ull als models d' en Sponz.
Aprofito per preguntarte: Com vectoritzes el PDF per al laser?. Fa uns anys feia servir un laser pro nomes volia dxf o dwg.
Dema al mati farem volar per primer cop l´Sportster de la foto del primer post.
Salut i fins aviat.
 

Parramon

Active member
First flying of my Sportster. My friend David helped to me, flying the plane.
Sorry for the poor video. Next will be better.
Primer vuelo de mi Sportster. My amigo David me ayudo pilotando el avion.
Siento que el video sea tan malo. El proximo será mejor.
 

Perello

New member
fantastic vol!

Per preparar els planells per laser faig servir els programes de domini public QCAD i InkScape
 
Last edited:

Parramon

Active member
fantastic vol!

Per preparar els planells per laser faig servir els programes de domini public QCAD i InkScape
Bona nit:
Gracies per els compliments, tot i que el merit es mes d´en David , el pilot, que no pas meu. Els programes em serán de molta utilitat.
Salut i fins aviat.
 

Parramon

Active member
Hola otra vez a todos:
Aunque es mas bonito en primavera, estas son unas fotos del campo de vuelo de RACBSA en Ripollet al lado de Barcelona.

Hello again to all:
Although it is more beautiful in spring, these are some photos of the RACBSA flight field in Ripollet next to Barcelona.
 

Attachments

  • IMGP1507.JPG
    IMGP1507.JPG
    1.6 MB · Views: 0
  • IMGP1510.JPG
    IMGP1510.JPG
    1.7 MB · Views: 0
  • IMGP1512.JPG
    IMGP1512.JPG
    1.7 MB · Views: 0

Parramon

Active member
Bona nit Perello:
Em vaig fer soci a l´estiu mes o menys.

(For translate to english you could use Google selecting Català language)
 

Parramon

Active member
Bon Nadal a tothom i els millors desitjos per el proper any.
Feliz Navidad a todo el mundo y los mejores deseos para el proximo año.
Merry Christmas for all people and the best wishes for next year.