Belgische Swappables?

kulens

Member
Nu wil ik die graag spuiten, welke spuitbussen gebruiken jullie? @ Kulens jouw spitfire is prachtig gespoten by the way...

Ik ben ook aan het proberen om van mijn versa wing een pusher te maken maar dan met een power pod zodat ik een extra motor setup kan uitsparen...

Dank je.

Ik gebruik geen spuitbussen, maar heb een airbrush-systeem. De verf die ik gebruik is Createx (wateroplosbaar): http://www.artobi-airbrush.be/index.php?action=page&group_id=20000572&lang=nl
Tip, gebruik tape die geschikt is voor airbrush-verf te overplakken. Deze is iets duurder, maar bespaart je de zorg dat je verf mee loskomt wanneer je de tape verwijderd.

Nog een opmerking ivm. pusher and power-pod, let telkens dat je propeller goed zit, deze zal voor een pusher anders zitten dan voor een puller (tracktor). Dus je powerpod-setup zal je enkel kunnen (her-)gebruiken voor andere pushers.
 

Sorcerer

New member
Na 4 jaar probeer ik het maar even ... wie is er nog bezig met FT toestellen?
Ik ben begonnen aan de FT Racer met AVA foamboard. Op dit moment maak ik de mallen uit karton om eventueel een 2de te bouwen of de mallen door te geven in de club ;)