Materiales

Perello

New member
Bona tria de material

Fem servir el mateix en un diseny propi per un UAV

IMG_0235.edit1.jpg
 

Parramon

Active member
Bona tria de material

Fem servir el mateix en un diseny propi per un UAV

View attachment 162699
Bona nit Perello:
Ben retrobat. El projecte de la foto te bona pinta, ja ens aniras posant al corrent.
Lo unic bo del confinament es que hi ha temps per fer avions.
L'avionet de la foto el vaig fer per ilustrar una classe que vam fer a ARC per un institut.
Salut i fins aviat.
 

alex.alar

New member
Bon dia,

És prou lleuger el Cartro Ploma de mwmaterialsworld? N'he provat d'altres de papereria i em queden els avions molt pesats, mes o menys el doble del pes del que marquen els planols FT i no consegueixo aixecar el vol. Estic amb depron ara pero prefereixo el cartro ploma a l'hora de construir.

Gracies!!
 

Perello

New member
jo he acabat trobant-lo mes aviat pesant i no tant facil de treballar. He acabat comprant una caixa gran del foam original de flite test
 

Parramon

Active member
Ostres no sabia que se'n podia aconseguir per aqui, haure de buscar a veure si en trobo.
Gracies
Bona nit Alex:
Benvingut al club!!.
Com diu en Perello el foam de FT es mes lleuger i facil de treballar pro la perfeccio no es d´eixe mon i s´estripa amb facilitat.
Jo he fet avions amb el cartro ploma normal i volen la mar de be.
Les consideracions que et faria es que si fas l´avio mes gran tens mes superficie de sustentacio i potser tindras una relacio pes/superficie mes favorable. Tambe soc de l´opinio de triar un motor una mica sobredimensionat.
Mira de revisar el teu avio, tampoc es normal que no s´aixequi ni un pam de terra.
Salut i fins aviat.